Stefan Oleszczuk

- Gdy byłem Małym Chłopcem miałem zawsze głowę pełną marzeń i Duszę Rycerza pragnącego zmienić Świat..., bywałem ministrantem, choć ciągałem Koleżanki za warkocze w pewnym momencie chciałem nawet zostać księdzem marząc o głoszeniu Prawdy jak Apostołowie... - Ludzie mówią, że Grzeszna Cholera, ale też, że Charyzmatyczny Wizjoner o Apostolskiej Duszy i wyglądzie... Chyba mają rację, bo od dziecka oprócz Chrystusa, nie miałem żadnych Idoli, Autorytetów... Z biegiem lat zyskuję...nawet u Przeciwników, szczególnie przy bliższym poznaniu... Mówią, że jestem Twardy i zdolny, ale i bywam trudny oraz kontrowersyjny... Mówią: Człowiek Dobrej Woli, Uprzejmy, Grzeczny, ale i kontrowersyjny, twardy. Dodałbym bez zarozumialstwa, a tylko w poczuciu własnej wartości chwaląc się po amerykańsku: ... z umiejętnością szybkiego reagowania na niegrzeczność, Odważny, Rycerski, wręcz Heroiczny, Świetny jako Szef, otwarty, kontaktowy, bezproblemowy, merytoryczny, bez uprzedzeń, Lojalny do bólu, Sprawiedliwy, choć omylny, Mistrz gubienia z mądrzejszymi od siebie, niekompetentny w tysiącach zawodów, Profesjonalista w kilku życiowych pasjach, Cierpliwy Długodystansowiec, Przeciwnik determinizmu, ale gdy przekonany o słuszności wierny sprawie aż za grób...

Obserwuj Wiadomość 2 Obserwujących 2 Notki 12k Odsłon
Chcesz więcej aktualnych informacji?